Hello2happiness.com

måndag 6 mars 2017

Måndag morgon

 
God morgon måndag och ny vecka! 

Pyjamaslunk fortfarande här i stugan :) Nyss avnjutit ovanstående frukost framför aftonbladet morgon och funderar på vad vi ska göra idag. I-landsproblem ;) Hade faktiskt ett missat samtal och ringde upp och skulle ha fått jobba idag om vi inte sovit och därför inte hörde telefonen som var på laddning i köket (just nu inhoppare på olika daghem. Till hösten ska jag försöka hitta nåt mer stadigt jobb). Men men, ska försöka ta tag i lite hemmasysslor, tänkte jag. Med solen och ljuset kommer energi och gott humör och jag känner mig äntligen riktigt pepp på att göra om lite här hemma! 

Har ni smakat dessa underbara ekologiska riskakor från Urtekram? Mina absoluta favoriter. Så krispiga och goda, till frukost, mellis, kvällsmål, till soppan eller när som helst. Yum!




Nej nu får vi väl ta och fånga dagen här om man ska hinna med ens en bråkdel av det jag tänkt mig :)
Ha en bra dag! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar