Hello2happiness.com

onsdag 22 mars 2017

Namaste to ya´all !

 God förmiddag!

Hoppas alla mår bra, onsdag redan, vart flyger tiden iväg. Barnen har dagisdag idag och jag inget jobb just idag, så nu har jag nyss yogat 2o minuter här hemma i vardagsrummet och känner mig som ny. Yogan gör så mycket för välbefinnandet. Jag försöker få till ett pass varje dag. Jag använder mig ofta av olika yoga-klasser på Youtube! Tipstips! Finns hur mycket som helst, bara att välja och vraka och göra det just du behöver just nu samt välja en video beroende på hur mycket tid du har till förfogande! Jag har otroligt mycket spänningar i kroppen just nu och märker att jag andas ytligt och högt uppe i bröstkorgen av olika anledningar. Så idag valde jag ett pass som stressar ner, lugnar och stretchar ut spända muskler. Såå skönt! Detta pass går jag gärna tillbaka till. Testa gärna du med, vi behöver alla unna kroppen en lugn och skön stund emellanåt!



Jag tänkte det kunde vara en  trevlig grej här på bloggen att dela med mig av lite sköna youtube videor då och då. Sånt som jag gillar inom bl.a hälsa och välmående. Både för att tipsa er och samtidigt för att själv kunna gå tillbaka till just den videon. Minnet kan vara kort ibland :)

Nu dags för att fixa lite lunch.

Ha en bra dag. Namaste :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar